SAYANG KOWG!

Monday, 25 March 2013

Wow! Lelaki Cantik Datang Lagi Dengan Parodi Diamond - Rihanna



Ingat tak ada seorang "lelaki" yang buat parodi lagu Sayang - Shae? Mesti korang ingat. Gila kau? Tak kan tak ingat aksi gerakan leher yang bagai nak terkehel juga tangan yang liuk lintuk lemah gemalai tu? Haha. Mesti korang ingat sampai bawa dalam mimpi.  Kalau tak ingat.. KLIK SINI.


Dah tengok? Dah ingat balik? Aku confirm korang tengah senyum2 kambing, atau lebih teruk ada orang tengah gelak guling2 atas lantai. Haha. Jangan gelak sampau terputus urat kentut sudah.


Kali ini, lelaki tersebut kembali dengan parodi yang terbaru. Lagu yang tengah hangat kat corong2 radio, Diamonds - Rihanna. Nak tengok? Sila tengok kat bawah.




Best, bukan? Hehe. Moga dia datang dalam mimpi korang.



Post a Comment