SAYANG KOWG!

Wednesday 17 October 2012

Apo Kono Eh Jang 2012 (AC Mizal Feat Fida Ibrahim)




Minngu lepas lagi aku dengar lagu ni. Lagu yang dinyanyikan oleh AC Mizal dan Fida Ibrahim - Apo Kono Eh Jang 2012. Kali pertama dengar, menyampah gila! Espesially part Ac Mizal rap. Rasa nak cekik-cekik aja AC Mizal.






Tapi dah dengar banyak-banyak kali, aku rasa best pula versi Apo Kono Eh Jang 2012 ini. Yang bestnya, lirik dia memang bagi nasihat dan pengajaran. Lagi best, AC Mizal rap dalam loghat Negeri Sembilan.


"Dah den kobar an dulu,
Dongarlah cakap cikgu,
Banyak-banyak membaco,
Bosar nanti bojayo"



Bila aku search, aku tengok AC Mizal asal dari Muar, Johor. Fida Ibrahim pula dari Kuala Lumpur. Yang aku tau, AC Mizal memang pandai cakap Negeri Sembilan. Hebat juga ek?


Nak dengar dan tengok lirik?


6 comments:

Faz Abas said...

Orang kampung den tu :D

MalizaMah said...

Kira hebatlah juga tuu.

misshannajr said...

tak minat dengar lagu ni hehe

Si Matatajam said...

Akak ingatkan Ac org nogori..

Anonymous said...

omak Ac ni oghang kualo pilah lah..

keet said...

aku pun suka dgr yg versi 2012 ni..lagi catchy...layan gak la lagu ni..