SAYANG KOWG!

Friday 26 October 2012

Selamat Hari Raya Aidiladha



Alhamdulilah..tahun ini raya haji, aku dapat beraya bersama keluarga. Tapi suasana raya terencat sikit bila along dan adik aku no.4 tak dapat beraya dengan kami. Along aku duk kat Sarawak, adik aku pula tak beli tiket balik raya. Jadi, dia beraya kat kampung aku aja Negeri Sembilan.


Aku baru aja sampai kat rumah aku pukul 7.45 pagi tadi. Semalam bertolak dar KL pukul 9 malam. Tapi jalan agak jammed. Itu yang lambat sampai. Ikut hati, malas aja mau pergi sembahyang raya, sebab terlalu penat seharian tak tidur. Tapi, aku gagahkan juga.


Seharian tengok tv aja. Balik sembahyang Jumaat, teruskan tengok tv. Makan pun depan tv. Tak pergi mana pun. Malas la. Lagipun adik aku guna motor. Terpaksa melopong kat rumah aja.


Ini pun update atas katil aja. Tak lama la ni. Mesti karang mata terpejam. Haha. Apa-apa pun aku nak wish...Selamat Hari Raya Aidiladha.

7 comments:

sHiMi sHinHae~ said...

selamat ary rye :)

Nik said...

salam aidiladha ;)

Wanie-san said...

aidiladha sepatutnye kita sambut lebih meriah dari aidilfitri..tpi kat msia pantai timur je meriah..apa2 pun, same jgk dgn ak..duk umah tgk tv je..:)salam aidiladha..

ibuintan said...

slamat hari raya... kek mano kg tu?

Myra Jay said...

Salam AidilAdha buat Bro sekeluarga ye :D

Hans Hanis said...

selamat hari raya aidiladha :)

Unknown said...

kami ada juga beraya ..siap daging korban..lum habis ni...selamat hari raya adha ya