SAYANG KOWG!

Tuesday 2 October 2012

Jangan Pelik Kalau Aku Selalu Ke Tandas..




Sejak balik dari Hanoi, Vietnam, aku selalu tak sehat. Demam, batuk, sakit tekak dan macam-macam lagi. Sekarang, aku tidur selalunya tak buka kipas.


Bangun pagi tadi masa nak sembahyang Subuh, aku rasa badan aku sangat letih. Tak larat nak bangun. Badan aku panas. Adoyai! Demam lagi.


Selesai solat, ada satu lagi masalah. Perut meragam. masuk tnadas. Cirit-birit. Adoyai! Bukan setakat demam, tambah perisa lagi, cirit-birit pula. 


Masih datang kerja. Kerja berlambak. Banyak nak kena buat. 

6 comments:

MalizaMah said...

Moga cepat sembuh yaa awak.

♥cikmOt♥ said...

aler sian menantu akak ni...lalala

cik.einaaa said...

semoga cepat sembuh;)

wantie said...

get well soon.

emarieys said...

makan pil che kit tak aun (gitu ke ejaannya)

a.R said...

dah pegi klinik blm ni ....?