SAYANG KOWG!

Saturday 20 April 2013

Blog Review : Peserta Bloglist Lelaki Ini Bulan April (Siri 2)



Dengan semangat penuh iltizam aku nak update lagi lima peserta terawal Segmen Bloglist Lelaki Ini Bulan April. Berpeluh2 aku nak  buat. Nak2 masing2 aku tak leh nak save header diorang. Sume tak kasi. Haha, last2 kena buat print screen.


1) Kakizan Omar



Lagi blog yang simple. Suka2! Tak payah nak loading lama, klik terus keluar blog dia. (Kalau internet korang tak lembab macam siputlah).Lagi satu, tulisan dalam entry pun seronok mata aku nak tengok. Tak kecil, tak besar sangat. Tak sakit mata. Hehe.


2) Aimi Syahirah



Ini blogger fames amos. Segan plak aku nak komen atau review blog ni. Mahu aku kena boikot dengan peminat2 blogger ini. Haha. Blogger ni ada jual something kat blog dia. Nak tengok? Pergilah usha.


3) My Lovely Bee




Ni sekor lagi kawan menggila aku. Selalu lepak2 dengan dia kalau ada gathering. Antara blogger yang mula2 aku kenal kat luar dunia maya ni. Hehe. Baik korang usha blog, n kawan serapat2 nya dengan dia. Director kowt! Untung2 korang boleh jadi penama KWSP dia. Haha.


4) Eraz Fadli



Waaa... seorang lagi blogger retis join segmen aku. Seram siot nak review apa2. Hoho. Yang pasti aku sangat suka header dia. Tapi, aku lagi hensem. Yes! Gurau aja. Blog dia warna biru. Cantik, wo. Korang usha lah followers dia berapa dan rangking Alexa dia. Memang kebabom.


5)Silence Blogz



Ini seorang lagi member blogger menggila aku. Warna putih dan hijau. Best tengok woo. Kalau blog dia ni, banyak bagi info yang berguna, terguna dan diguna. (Aku pun pening dengan apa yang aku tulis). So, kalau korang nak tambah ilmu, jom baca blog dia.


10 comments:

Yana Sakura said...

fuyooo..sume hebat2 n femes amos..terasa diri ini terlalu kerdil di mata semua..haha :D

selamat malam Umar =)

Lelaki itu said...

tak menahan... apa2 thanks umar... ada gak org nak review kan... thanks sgt... klu aku kaya nnt aku bg ipad ekeke...

Aimacomel said...

yelah, hebat2 nya mereka tu. tahniah umar, sori aku terlupa laaa

Unknown said...

alamak dik... naperlah akak terlist kat blogger famous gilerz... ternggelamlaaa akak nie...
Apa2 pun terima kasih ekkk.... sgt menghargainya..;)

Unknown said...

Salam bertamu singgah-singgahan di blog Lelaki Ini....:D

Putik diramas siap dihidang,
Mungkin terung mungkinnya nangka;
Cantik dan kemas sedap dipandang,
Makin di tenung makin ku suka.

Nice blog....jom kita berpantun di blog Kak Ummi.. :D

wantie said...

wajah pada blog " perjalan yang panjang" tu mengingatkan akak pada wajah seorang guru dikampung akak...
sangat sangat seiras you..

Potia Casadelarossa said...

eh! rajin ko review ye umar.... berapa byk nak review ni... masak jugak lah.... ekekeke... apa2 pun thanks....

Lelaki itu lah sangat....ekekeke

Dayang Deno said...

terjah sorang2 ...!

Dikbee said...

wei umar... sengal ko... diam2 udeh... lebih baik ko komen kata blog aku pemes sebb aku bela spiderman... hehehehe...

anyway, thanks sbb sudi review blog aku yg idup segan mati tak mau tu... sebenarnya aku ni baek hati sbb kecian kat spiderman...huhu

Unknown said...

lol laju jer ko update kan??