SAYANG KOWG!

Monday, 29 April 2013

Bacaan Yassin dan Doa Selamat Untuk Aku



Ingat tak kes aku kena ragut tempoh hari? Tak ingat? Aku ada buat entry berkenaan dengan benda ini. Nak tengok? KLIK SINI.  Dalam kejadian itu, aku hampir dirodok dengan parang yang dibawa oleh penyamun tersebut. Tapi alhamdulilah, aku sempat elak. Kalau tak, tak kan wujud dah lah entry ini.


Chairman company aku dengan baik hati cadangkan untuk buat bacaan Yassin dan Doa Selamat kepada aku. Tujuannya, sebab bersyukur pada Allah aku selamat dan tak cedera apa2 dan untuk elakkan kejadian macam ini daripada menimpa aku dan pekerja-pekerja lain lagi.


So, tengok gambar je lah ok.






























Post a Comment