SAYANG KOWG!

Monday 29 April 2013

Bacaan Yassin dan Doa Selamat Untuk Aku



Ingat tak kes aku kena ragut tempoh hari? Tak ingat? Aku ada buat entry berkenaan dengan benda ini. Nak tengok? KLIK SINI.  Dalam kejadian itu, aku hampir dirodok dengan parang yang dibawa oleh penyamun tersebut. Tapi alhamdulilah, aku sempat elak. Kalau tak, tak kan wujud dah lah entry ini.


Chairman company aku dengan baik hati cadangkan untuk buat bacaan Yassin dan Doa Selamat kepada aku. Tujuannya, sebab bersyukur pada Allah aku selamat dan tak cedera apa2 dan untuk elakkan kejadian macam ini daripada menimpa aku dan pekerja-pekerja lain lagi.


So, tengok gambar je lah ok.






























11 comments:

mamawana said...

Alhamdulillah semoga bertambah hidayah dan hidup penuh ketenangan.

YnaRazali said...

jaga diri=)

Unknown said...

syukur la... aku masih sempat jumpa ko lagi... klw tak aku pun x merasa nak komen kat sini eh... apa2 pun BARANG YG LEPAS JGN DI KENANG... mohon ko up kan POU ko ek... hahaha kbai...

p/s: gelak2 gak aku rasa aku org kedua panik selain ko masa kejadian tu == sorry sbb x mampu nak tolong ko masa tu... sgt2 rasa bersalah

Dikbee said...

syukur alhamdulillah ko tak apa2 kan... cuma aku harap ko akan dapat lepaskan diri dari perasaan trauma... maybe amik masa jugak cuma aku harap tak berlarutan...

pjie said...

in shaa Allah moga mendapat perlindungan Allah di masa hadapan kelak

Anonymous said...

alhamdulillah....xde yg serius berlaku ye

Yana Sakura said...

Syukur,alhamdulillah..semua slmt..msa dpt tau tu seyes risau giler kot..nseb x cedera.. smga kuat mghdpi hari2 mndtg..wlpn terkesan dan mgalami trauma..hope dpt atasi dgn baik..ingat..Allah sntiasa bersama kita :)

wantie said...

syukur Alhamdulillah. sewajarnya. bersyukur kepada Allah sebab tak de yang serious berlaku padamu.

a said...

Alhamdulillah la umar.. ingat lah apa yg jadi tuh smuanya ade hikmahnya.. aku tgk ko ritu mmg cuak gile kot..=.=" takpe lah.. bnda dah lepas..so, kene beringat lah len kali..hihi :)

Mama Amirul said...

Alhamdulillah...
Anggap apa yang jadi tu sebagai pengajaran dan pengalaman...
Mungkin itu adalah ingatan dari Dia agar adik sentiasa berhati2

Cik Fie said...

Alhamdulillah :)