SAYANG KOWG!

Monday, 22 April 2013

PRU 13: Cara Kempen yang Kotor dan Racist!


Pilihanraya ke 13 dah makin dekat. 5/5/2013 tarikh kita mengundi. Sekarang, macam2 kempen keluar kat ceramah, banner, surat khabar dan lain2 media. Baik dari Barisan Nasional atau Pakatan Rakyat. 


Tadi aku buka dan baca satu surat khabar. Terkejut beruk aku bila tengok dua iklan ini. Aku bukan penyokong Pakatan Rakyat. Bukan juga Penyokong Barisan Nasional. Tapi bagi aku, cara kempen ini dibuat sangat2 racist.


Tak caya?






Pandai2 lah korang menilai sendiri ayat yang ditulis. Tolonglah, kalau nak berkempen pun guna cara yang bersih dan jangan racist!


Post a Comment