SAYANG KOWG!

Sunday 21 April 2013

Blog Review : Peserta Bloglist Lelaki Ini Bulan April (Siri 3)



Yes, akhirnya dah nak siap aku buat blog review. Dah dua siri, ini siri terakhir. Penat gak ek buat segmen ni. Tapi tak apa lah, demi orang yang join segmen aku. Ini ucapan terima kasih untuk korang.


1) Nurmujahidah



Eh, aku rasa macam pernah jumpa dia ni. Budak sekolah aku ke? Lupalah. Haha. Yang pasti, tahi lalat kat muka manis. (Tektik mengorat, nampak!) Follower? Dah dua ribu lebih. Waaa, segannya. Yang aku respect, blog dia sangat kemas.


2) Normawar 



Wah, meriahnya blog. Penuh gambar muka dia. Macam2 aksi. Lucu, gembira tapi tak ada pula gambar menangis. Letak gambar nangis pula ye tuan tanah.


3) Asmar Arafad




Wah, cumel jugak ek letak nama aja kat header. Tapi kan, kalau letak kat center lagi cantik kan? Hehe. Pendapat aja tuan blog. Aku suka warna blog dia, biru laut. Sweet sangat!


4) Budak Manja 94




Alalala, comelnya header dia. Dengan warna pinknya, teddy bearnya, kiut la adik ni. Umur 19 tahun baru. Patutlah pinky adik ni. Background blog adik ni sweet, love2 warna hitam putih.


5) Takaful Shah Alam



Blog ini pasal Insurans Takaful. Tapi bukan semua pasal Takaful. Ada juga info dan maklumat pasal hal semasa. Sapa rasa nak diri dan keluarga dia dilindungi, jenguklah blog ini.


4 comments:

mrhanafi said...

satu usaha murni untuk menghargai blogger lain..teruskan

ayusyuhara said...

wahh...rajin sungguh...hehehhehe...bagus..bagus..bagus...

a said...

aku ade wat post.. tapi aku tak join.. bleh??? hahahaha... mohon ko bace wahai lelaki ini...

http://yusmanorain.blogspot.com/2013/04/segmen-bloglist-bulan-april-lelaki-ini.html

Unknown said...

tahniah ye pada winners