SAYANG KOWG!

Friday 19 April 2013

Blog Review : Peserta Bloglist Lelaki Ini Bulan April (Siri 1)



Sorry sangat2 sebab lambat aku tunaikan janji yang ini. Bukan apa, lepas kena samun, ting tong sikit kepala. iPad pun dah tak ada nak update blog. Datang office barulah boleh update. Ok, dah! Lupakan kisah sedih. Aku nak review 5 blog terawal yang join Bloglist Lelaki Ini Bulan April.


1) Kesuma Angsana

Wah, thanks2 Kak KA sebab sudi jadi peserta pertama segmen Bloglist Lelaki Ini Bulan April. Bila tengok blog dia, aku rasa macam duk kat blog aku, simple aja. Tak payah nak berat2 dan sakit mata tengok. Paling aku suka, bila dia update pasal anak dia, Adik. Adik sangat2 cute dan pandai! Nak usha blog? KLIK SINI.

(Akak, sorry, saya tak boleh nak amik header akak. Nak print screen plak tak tau guna iMac ni. Sorry kak).


2) Ibu Amirul


Apa yang paling menarik? Header akak awesomelah! Orang lain sibuk duk buat gambar edit, Photoshop apa sume, header akak blogger ini guna gambar kartun zaman 70an aja. Sangat2 berbeza dan lain dari orang lain.




3) Istikharah Cinta

Aku alergik warna kuning. Silau sangatlah dik blog awak. Tapi, lain orang lain citarasa, kan? Oklah, lain dari orang lain. Blogger ini baru umur 19 tahun. Adil blogger kita ini ambil Diploma Pengajian Islam. Bagus2! Moga tamat belajar dengan cemerlang. 




4) Pari-Pari Putih


Eh, sapa dia ni??? Aku tak kenal! Gila kau aku tak kenal dia? Ini mak orang paling hot dalam dunia blog. Tak caya? Usha sendiri blog dia. Paling korang kena tahu, dia ada lagu sendiri. Lagu, lirik dan nyanyi sendiri. Eh, lagi satu, syok sendiri! Gurau kak. Dia paling rapat dengan aku dalam dunia blogging ni. (Sila belanja aku Red Box Karaoke).





5) Celoteh Cik Yaya

Warna ungu. Sesuai dengan kelembutan kat wajah tuan empunya blog. Sweet sangat nampak blog dia. Blogger ini ada karya seni sendiri macam puisi dan cerpen. So, kalau korang ada masa jom baca!




10 comments:

Unknown said...

Ekekeke... mmg x le bla.. komen ko kat aku kan??? Sekeh mau?? LOL... yang lagu sendiri... lirik sendiri tu ok la.. yg syok sendiri tu susah tul aku nak hadam siottt jer ko hahahha.... ha aaa kan umar kan? ko paling rapat dgn aku.. mohon jan lak ada yg terjun lopak baca "kenyataan brani mati" ko tu ekekeke... k bai thanks buat review blog www.paripariputih.com. aku pung nak buat segment gak weh.. mohon ko join... k bai

Mama Amirul said...

Tq dear...
Sudi review blog akak...
Kartun zaman 70an.... hahaha terbaik...
akak tak geti dik buat header pelik2.
Tu pun akak minta tolong adik akak buatkan....
Apapun tqvm

Mama Amirul said...

http://ibuamirulpunyeblog.blogspot.com/2013/04/bila-lelaki-ini-datang-menjengah.html

a said...

kih3.. dah start review blog dah.. :) jom terjah.~

wantie said...

good review.

alergik kaler kuning ye dik. kuning tu kaler di raja tau. bila nak jadi raja sehari ni? eh ke situ lak yer..

blog KA tu tersnangatlah betul Adik tu mcm mcm celoteh dia kan.

nak terjah blog si PARIpariputih tu. nak jugak dnegar lagu dia. ngeee

Anonymous said...

Tq so much dik sudi review blog KA.. really apreaciate that. Suka N3 pasal adik yer, nanti KA bagi tau dier, mesti adik cakap macam ni : "Kan adik dah cakap dah kat Umi !' hehehe

::FAIZ:: said...

blog saya? hehe

Aimacomel said...

sat sat nak p terjah

Unknown said...

wow... lol ko nampak permainan aku ni.. saja jer komen byk2 eh.. kbai

Kian Finnegan said...

Youur the best