SAYANG KOWG!

Monday 22 April 2013

Segmen Bloglist Tambah Follower Pari Pari Putih



Aku mau sekeh kau jugak kak! Sejibik kau tiru ayat aku masa buat segmen dulu. Tapi tak apalah kak, aku masih ingat jasa kau buatkan aku punya banner segmen aritu. Haha. So, bagi mengenang jasa kau yang banyak itu, aku dengan rela hati mencemar duli, join segmen kau. 




Banner tak boleh blah. Eh, gambar masa kau umur 15 tahun ka? Haha. Bibir tau mau kalah. Pinky betul! Lain kali mohon pakai lipstik warna hijau. Baru alien kak. 


Nak join segmen dia? Ini syarat2 nya :

1) Seorang blogger (Tak cantik tak apa, hensem perlu!) - Yes, aku lulus dengan cemerlang syarat pertama.

2) Follow blog Pari Pari Putih. - Aku dah follow sejak berkurun lamanya. Just belum follow blog Pari Pari Hitam (Eh, ada ka?)

3) Buat entri segmen ini. - Tengah buat lah ni. Nak siap dah pun.

4) Letak banner - Tuh dah tepek kat atas banner ko.

5) Selesai? Letak entri korang kat kotak komen. - Aku klik je butang publish, dan2 tu jugak aku letak kat ruangan romen.. Eh, komen.

Wah, dah siap? Kacang je kak. Kentut kat depan orang awam dalam lif lagi susah lah kak dari join segmen kau. Haha. Mohon diterima! Tak diterima, aku boikot tak datang umah kau selama dua hari. 



13 comments:

Unknown said...

Vengongnya la entry ko ni
mmg bbtul xde life mar

mhn nk kopipes entry ni pastu publish kat aku ny blog
aci x¿¿¿¿¿
LOL

Unknown said...

ha ha ha ha.... ni buat aku sayam ko lebey ni eh.... mohon iffah jan sentap ye ekekeke... ok umar thanks join walaupun entri ko tu mcm nak kaki aku jer hahahah senget... la la la la ko perserta pertama hokeh and i salute you for that... thank u...

Unknown said...

Hai.Nadia dtg dari segmen yg sama.done follow here :D

http://biawakitucomel.blogspot.com/2013/04/segmen-bloglist-tambah-follower.html

Unknown said...

haha..memang best ayat...selamat bersegmen :)

Migha said...

hai,,,jom blogwalking...tinggalkan jejak ye =)

dari segmen yg sama....

http://merahsitulip.blogspot.com/2013/04/segmen-bloglist-tambah-follower.html

Anonymous said...

slmt bersegmen yer

Unknown said...

Selamat bersegmen abg umar! :)

Mizz Aiza said...

salam kenal.. dari segmen yang sama..
dah follow di sini, #536.. jemput datang ke blog saya pula..

http://blogmizzaiza.blogspot.com/2013/04/segmen-bloglist-tambah-follower.html

Yana Sakura said...

wah!! abg encem..sepantas kilat tercipta suda entry..Haha..

Selamat bersegmen! Memori Tercipta ehh :p

Anonymous said...

jalan2 cari kawan...hehehehe..

Cik_HRH said...

Hai saya pun join . Jemput kesini dan follow back www.nampaktakpermainandiakatsitu.blogspot.com

Unknown said...

dtg melawat n follow sini :)

Unknown said...

masih blm selesai membuat blog review... slowly doing it... hurmmm