SAYANG KOWG!

Thursday 4 April 2013

Segmen Pertama Lelaki Ini : Esok!



Aku suka join segmen2 yang dianjurkan oleh blogger2 lain. Yela, bukan setakat dapat tambah followers, malahan, kalau nasib baik, bertuah dan ada rezeki, korang boleh menang sesuatu bila join segmen atau giveaway yang dibuat oleh blogger.


Tadi, tetibe aku terfikir nak buat satu segmen. Tapi, pening gaks la nak buat segmen apa,kan? Yelah, aku ni baru je nak bertatih dalam industri per'blogger'an ini. Haha. Sah2 aku gabra. Macam mana kalau buat segmen, tetibe tak ada orang nak join?


Tak ka malu? Nak letak muka kat mana? Dalam mangkuk jamban? Bawah tanah? So, aku amik keputusan untuk buat satu segmen yang biasa sahaja. ala, biasalah segmen pertama. Kenalah biasa2 dulu.


InsyaALLAH, Kalau ada kesempatan masa, esok akan aku buat segmen tu. Harap dapat sambutan. Kalau tak dapat sambutan, waaaa... aku nak nangis!


Mood : Rasa macam nak lancarkan album pertama pula gabranya.



10 comments:

Unknown said...

ceetttt aku ingat dah start =='

Unknown said...

salam jengah di petang hari jemput lah ke blog saya yer
http://bingkisanrosey.blogspot.com/

4feet8 said...

kena promotela segmen tu.. kasi masa pjg sikit ke.. kalau cepat tarikh tutup, takut org tak sempat nak join..

THE AUTHOR said...

Perasaan yag normal kalau pertama kali nak buat segmen...hehehhehe
Aku pun dah lama tak join segmen ...

Unknown said...

wah3 nebes mcm nk lancarkan album eyh..hehe.xsabar nk join neh :D Good luckk abg umar!

Adie Zaff said...

bt jer bro...nnt jgn lupe invite k ;)
adiezaff.blogspot.com

Potia Casadelarossa said...

buatlah aku join...

QasehnyaRania said...

in shaa ALLAH ada sambutannya nanti

Unknown said...

Umar mana ni... aku dah tak sabau nak JOIN ni... (p/s) oleh sebab aku komen pada hari ni hari ko nak buat segment tu so, secara automatik aku dikira sebagai early bird kan?? ekekeke >..<

Unknown said...

buat2.. akak join.. akak join... dah ada kan orang join.. oklah tu.. :D