SAYANG KOWG!

Thursday, 4 April 2013

Segmen Pertama Lelaki Ini : Esok!



Aku suka join segmen2 yang dianjurkan oleh blogger2 lain. Yela, bukan setakat dapat tambah followers, malahan, kalau nasib baik, bertuah dan ada rezeki, korang boleh menang sesuatu bila join segmen atau giveaway yang dibuat oleh blogger.


Tadi, tetibe aku terfikir nak buat satu segmen. Tapi, pening gaks la nak buat segmen apa,kan? Yelah, aku ni baru je nak bertatih dalam industri per'blogger'an ini. Haha. Sah2 aku gabra. Macam mana kalau buat segmen, tetibe tak ada orang nak join?


Tak ka malu? Nak letak muka kat mana? Dalam mangkuk jamban? Bawah tanah? So, aku amik keputusan untuk buat satu segmen yang biasa sahaja. ala, biasalah segmen pertama. Kenalah biasa2 dulu.


InsyaALLAH, Kalau ada kesempatan masa, esok akan aku buat segmen tu. Harap dapat sambutan. Kalau tak dapat sambutan, waaaa... aku nak nangis!


Mood : Rasa macam nak lancarkan album pertama pula gabranya.



Post a Comment