SAYANG KOWG!

Friday 26 April 2013

Giliran Dato' Siti Nurhaliza Tawan Dewan Filharmonik Petronas


Dari dulu aku musykil, kenapalah Siti tak pernah diberi peluang untuk membuat konsert solo kat Dewan Filharmonik Petronas. Aku tak tahulah sama ada dia yang tak mahu. Tapi tak kan lah konsert Royal Albert Hall London pun boleh buat, kat Dewan Filharmnik Petronas tak boleh.




Buat peminat Dato' Siti, jangan risau, artis kesayangan korang ini akan buat konsert solo pertamanya di Dewan Filharmonik Petronas nanti. Paling best, bukan sehari, tapi tiga hari konsert solo Siti akan berlansung.


Konsert yang diberi nama Siti Nurhaliza in Symphony ini bakal berlansung bermula dari 5 Julai sehinggalah 7 Julai 2013. Tiket boleh didapati dengan harga RM 150 dan ke atas.


Fuh! Aku teringin sangat2 nak pergi. Tapi, aku dah terikat dengan latihan Kadet Pegawai Tadbir dan Diplomatik. Aku takut kalau weekend diorang masih ada program. So, aku tak sure dapat pergi ke tidak. Tapi, aku nak sangat2. Tak pernah dalam seumur hidup aku, tengok Siti nyanyi live.


Bagi korang yang betul2 free dan nak sangat2 tengok Siti, korang boleh tempah tiket sekarang. Nak tempah kat mana? Klik gambar Dato Siti kat atas untuk tumbesaran.


9 comments:

Unknown said...

OK Siti x penting... bila ko start kursus?? la la la la la...

a said...

siti oh siti.. kompom best coz symphony.. syiook nye klu bleh pergi.. :)

a said...
This comment has been removed by the author.
Cikda said...

lagu baru dia galau memang best..wpun cikda bukan peminat ct ni.. hehhehe..

wantie said...

mesti best. minat tau ngan CT ni. dia plak lawaaaaaaaaaaaa. suara sedappppppp

Unknown said...

cik akak memang tak minat siti lah dik...hihi...ade juga dengar lagu dia...dengar je lah...nak jatuh minat tu lom lagi..hahaha....tak pe tu...nanti 2 dapat ler tengok siti nyanyi live tu..

Unknown said...

gua minat nelydia senrose lebih dari Siti..kahkahkah

Anonymous said...

tok T mmg terbaik kan !

THE AUTHOR said...

Duit tak der ler....hihihihi.
Saya temankan awak belanja..hahaha.