SAYANG KOWG!

Tuesday 23 April 2013

Konsert Solo Hafiz di Dewan Filharmonik Petronas


Selain daripada Allahyarham Dato' Sudirman dan Anuar Zain, Hafiz lagi seorang penyanyi lelaki Malaysia yang aku minat. Suara dia sangat2 sedap. Kalau dia bawa lagu balada, memang emosi yang dibawakan sampai kat pendengar.




Aku pernah dua kali dengan Hafiz bawa lagu secara live. Pertama lagu Awan Nano masa Anugerah Juara Lagu. Kedua masa Anugerah Juara Lagu ke 27 dengan lagu Ku Akui. Masa dengar dia nyanyi, meremang bulu roma. Masa tu, memang aku dah niat, if Hafiz ada buat konsert, memang aku nak pergi.


3 Jun 2013 ini, Hafiz bakal beraksi solo, di Dewan Filharmonik Petronas (DFP). Tapi, 3 Jun 2013 ini aku masih kat kampung aku sebab abang aku kahwin. So, memang terlepaslah peluang aku nak tengok konsert solo pertama Hafiz.


Tiket dijual dengan harga RM 80, RM 128, dan RM 144. Tapi dengarnya, tiket yang berharga RM 80 dah habis dijual. Aku pun dengar, 80% daripada tiket dah habis dijual. Hanya tinggal 20% lagi.


Jadi, sapa2 peminat Hafiz dan juga peminat industri muzik Malaysia, bolehlah beramai-ramai pergi beli tiket dan tonton konsert solo Hafiz ini. Bukan selalu. Sokonglah industri muzik Malaysia.

12 comments:

Unknown said...

sekarang tak suka sangat lagu Melayu.. banyak lirik entah apa2.. tapi kalau Hafiz mmg minat.. lirik lagu dia tu biasanya byk makna yg tersirat.. suara pun sedap :)

a said...

sore hafiz mmg sodap..lemak berkrim agi.. mantap lah hafiz wat konsert solo.. woaahh 0_o

muja said...

muja tak pernah pergi konsert,, heee

Unknown said...

Ala nnti klw cd dia dah kuar ko rembat jer la... klw betul2 ko nak dgr kan.. but definitely tak akan sama suasana dia dgn live...

Bunda_nora said...

bunda minat lagu2 hafiz ni..

Fazlina Ridzwan said...

den x minat hafiz...mihmih..

Fakhruru said...

join! join! hahahaha!! >.<

Unknown said...

suka lagu2 hafiz...

Anonymous said...

mmg suka suara hafiz ni ada jiwa dlm nyanyian dier !

Unknown said...

suara hafiz awan nano nanooo ni mmg best sgt kn... :D

Yana Sakura said...

Wah!! ada konsert Hafiz ke? Alaa..bwu je abes cuti sem sehari..melepas..hee..xpe..nnt kalo kita ada wat event besar-besaran try jemput Hafiz n Anuar Zain..nnt bole dga depa nyanyi live ..sekali ngn Umar bole duet ngn dorg.. Hee :D

Mereka mmg terbaekk la (y)

Unknown said...

hafiz.. he remains me to someone eh :P