SAYANG KOWG!

Wednesday 12 September 2012

Berkaraoke Bersama Teman Sepejabat!




Company trip kami ke Hanoi pada hujung minggu ini. Salah satu dari aktiviti yang ada ialah Pertandingan Karaoke. Chairman kami dengan baik hatinya belanja kami dua sesi training sebelum Company Trip tu. So, kami dalam lima orang karoks kat Red Box Ikano Power Centre.






Syarat pertandingan kena nyanyi lagu Bahasa English. Masing-masing gelabah cari lagu. Semalam digunakan sebaik mungkin untuk praktis. 


Antara lagu yang aku cuba nyanyi ialah lagu I Dont Wanna Miss A Thing oleh Aerosmith, You Raise Me Up oleh Kosh Groban, She Believes in Me oleh Ronan Keating, dan banyak lagi.


Tapi yang tak bestnya, tak ada satu pun yang seswai dengan suara aku! Hahah.. Frust2! Macam mana ni. Company Trip dan nak dekat, lagu masih tak ada. Balik dengan hampa!





RM 264.50 untuk lima orang. Sumpah mahal! Tak apa lah...Masih ada beberapa hari lagi untuk cari lagi. Chaiyok2! Jangan putus asa!



8 comments:

Chef Kampung said...

standard laa harga tu kt redbox. hikhikhik!

cik.einaaa said...

dah lama dah x karaoke...heeheee

wantie said...

sebut je karaoke. akak memang tak pernah try pun. nak cuba jejak kaki ke tempat karaoke pun langsung tak de keinginan. Ntah le dik. nak kata outdated kata la. This is my life, my attitude & I happy with this.

Tapi akak idak le Jakun sampai tak tau langsung ttg karaoke. Jgn gelak bila akak ckp yg akak suka lagu lagu zaman Abba & bee gees & richard claydeman. Old taste. kahhhhhhhhhh

Anonymous said...

Kalau KA pasti FT sampai syurga hehehe

THE AUTHOR said...

Tu murah lagi tu..hehehehehhe

OnE_nIeZuKa said...

hye..tolong nyew... :)like my pic

http://oneniezuka.blogspot.com/2012/09/tolong-bloggers.html

MalizaMah said...

pergh.. karaoke sampai ratusan. wa wa wa......

MalizaMah said...

pergh.. karaoke sampai ratusan. wa wa wa......