SAYANG KOWG!

Friday 14 September 2012

Selamat Tinggal Blog! Selamat Tinggal Malaysia!




Dah, dah! Jangan nak buat spekulasi. Aku bukan nak delete blog aku. Atau tak mahu update. Atau dah nak tinggalkan dunia blogging. Just tak akan update blog aku ni buat beberapa hari.


Kenapa? Sebab esok tepat jam 9.20 pagi, aku dah tak ada kat bumi Malaysia dah. Aku dah nak pergi Hanoi Vietnam untuk Company Trip!





So, aku tak akan update blog, bermula malam ini sampailah 18/9/2012. Aku bukan ada iPad ka, iPhone ka nak update. Handset murah aja. So, internet tak ada lah! Tak ada internet, blog berhabuk la buat sementara.


Jadi, jangan rindu-rindu aku tau! Doakan aku selamat sampai sana, selamat kat sana, dan selamat sampai kembali kat bumi Malaysia ini.


Dan lagi satu, doakan aku menang juara Pertandingan Karaoke juga tow! Walaupun tekak aku sakit disebabkan demam, tapi aku akan bertarung habis-habisan untuk dapatkan tempat pertama! Aku tak kira! Hahaha! Kejuaraan mesti dikekalkan! Hahaha!


Papai semua! Sayang korang :)




6 comments:

Unknown said...

slamat berangkat dan selamat pegi dan balik... Aminn

MalizaMah said...

hoooo..... pergi vietnem... keychain heychain...

FaiZaH Fyn said...

bestnya lahai dapat jalan-jalan ;)

*singgahdarisegmenHanifIdrus*

Cikgu Ma said...

apa lgi, sampai sana cari something buat GA untk reader n follower..hehehe...selamat bercuti =)

emarieys said...

selamat pergi dan selamat kembali..souvenir jgn lupa yer..hehehe

wantie said...

amboi.. ko ni su dah... sudah...

Jgn ko nak memandai mandai nak tinggalkan blog ni. Tinggal Malaysia tak pe leh maafkan lagi. hehehe...

akak tunggu N3 kau lepas ko kembali jejak kaki ke Malaysia ni tau.