SAYANG KOWG!

Monday 24 September 2012

Rumah Terbuka Perinsuran Brokar Sdn Bhd 2012




Jangan salah faham. Aku bukan lambat update pasal Rumah Terbuka ni. Tapi Rumah Terbuka Hari Raya Aidilfitri kami baru je hari sabtu lepas 22 September 2012 buat. Walaupun bukan dah raya, tapi kami still buat sebab masa tu je ada masa.


Kami sampai kat rumah Chairman pukul 3 petang. Tapi tetamu dijemput mulai pukul 4 petang. Kami kena buat preparation saat akhir. Yang paling best, saat-saat last ni lah tiba-tiba pula gas kat dapur habis. Dah pakai baju melayu, aku terpaksa angkat tong gas bawa pergi kedai.




Then kami kena pasang pelita, masukkan minyak dalam pelita, dan macam-macam lagilah persiapan last minute. Huh, kalau aku tahu, baik aku datang pakai tshirt dulu. Haha..






Pukul 5 tetamu mula datang. Tetamu pertama, sah-sah la jiran Chairman aku. Katanya rumah dekat. Huhu. Syarikat insurance pertama yang datang pula Cik Morshidi dari Tokio Marine. Datang sorang-sorang aja Cik Shidi hari tu.


Sementara tunggu tetamu datang, kami yang sebab merah ni menggedik tangkap gambar dulu depan pintu pagar. Merah-merah macam ini rasa macam Hari Raya Cina pula. Haha..








Pukul 8 malam pula, barulah clients kami datang. Ramai jugak malam. Sampai tak cukup tanganlah kami melayan. Haha. Yang bestnya, aku bukan layan clients, tapi aku layan anak clients main bunga api. Mntang-mentanglah aku paling muda, kena jaga diorang main bunga api. Haha..


Majlis tamat pukul 12 malam. Sumpah penat gila.



5 comments:

ayut said...

rumah terbuka lepas raya :)

wantie said...

tema merah tu mcm tema gong xi fa chai.

ala.. nak tengok gambar agi ar. tak puas ar cuci mata kat sini.

Anonymous said...

amboi segak nyer ngan color merah terang lagi hehehe

Si Matatajam said...

Amboi silapnya mata kak M tgk Si Lelaki Ini berbaju Melayu..

THE AUTHOR said...

Merah lagi!!!heheheheh