SAYANG KOWG!

Tuesday, 4 September 2012

Update Ranking Alexa..



Maaflah..Aku dah obses dengan Ranking Alexa. Setiap hari nak tengok perubahan ranking Alexa aku... Hah? Tak tahu apa itu Ranking Alexa? Rujuk Sini... ALEXA..


Kali terakhir aku bagitahu korang..pada 31/08/ 2012, aku berada di ranking ke 7,084,394. Huhu.. Teruk, kan? Tapi lebih baik daripada masa 03/08/2012 iaitu 10,278,400.


Teng, teng teng! Cuba teka hari ini punya aku ranking berapa? Sebelum tu, nak bagitahu jugak, yang semalam punya aku berada di ranking 5,820,113. 


Dan hari ini...aku berada di ranking 5,809,178! Hehehe..Tahniah, tahniah, tahniah Lelaki Ini. Aku nak ucapkan berbanyak-banyak terima kasih, kepada semua followers dan kepada semua pengunjung sebab sudi memeriahkan blog aku. Thank you so much!






Jangan lupa untuk check ranking Alexa anda juga!



Post a Comment