SAYANG KOWG!

Friday 14 September 2012

Demam Panas dan Cuti Sakit..



Semalam aku tak update blog..Puncanya, aku terbaring aja atas tilam.. Tak larat nak bangun..Badan panas, kepala pening. Aku demam...


Actually aku demam hari Rabu lagi. Pergi klinik petang Rabu tue....dapat MC 1.5 hari.. Untuk hari Rabu petang dan Hari Khamis. Tapi aku gagahkan diri juga buat kerja Hari Rabu tue..


Tapi semalam Hari Khamis, dah betul-betul tak larat, duk kat rumah aja la.. Cuti sakit..Nasib baik ada koleksi Running Man yang tak tengok lagi. Duk atas tilam sambil tengok Running Man. Haha...


Hari ini Jumaat, datang bail kerja. Walaupun badan masih panas, tapi kepala dah tak pening sangat. Datang je la kerja. Lagipun esok dah nak pergi Hanoi. Mesti siapkan kerja before pergi Company Trip! Tak sabarnya!!!


5 comments:

vendoline said...

pulun keje...kalau sakit.rehat je la bro.demam panas kan bahaya

Gieyana said...

moga cepat sembuh k..:-)

wantie said...

get well soon. moga moga kamu ke Hanoi nanti dalam keadaan ceria meria. rest betul betul tau.

kalau pi jenjalan badan tak sihat memang tak besttttttttttt.

nanti wat entry pasal hanoi tu. up pics yang best best tau. nak gak le akak cuci mata.

emarieys said...

get well soon..wah, seronoknya pergi hanoi..

misshannajr said...

best la dapat jalan-jalan..semoga selamat pergi balik :)