SAYANG KOWG!

Sunday 2 September 2012

Majalah Maskulin Edisi September 2012



Tiap-tiap bulan aku mesti akan dapatkan Majalah Maskulin. Tapi baru tahun lepas, aku mula kumpul buat koleksi. Bukan apa, banyak benda yang aku belajar dari pembacaan majalah Maskulin ini.
 



Untuk Maskulin Edisi September ini, cover depan adalah Zulhuzaimy, seorang pelakon lelaki serba boleh. Aku memang kagum gila bila tengok Zulhuzaimy berlakon. Bagilah watak apa pun, pasti aku dilakonkan dengan berkesan.


Antara kandungan dalam Maskulin kali ini ialah , 20 Tips Senaman & Diet untuk si kurus, Sindrom Raynaud, Personaliti Sukan Dale Earnhardt Jr. Padahnya Abaikan Suami, Bijak Berbelanja Di Online Shopping dan macam-macam lagi.


Jadi, jangan lepaskan peluang, untuk dapatkan majalah Maskulin edisi September 2012 di pasaran sekarang.


3 comments:

bukankosong said...

byk info info luar biasa dlm tuh

kah kah kah

qasehraihan said...

ek?nt nk beli gak a..kahkahkah

Unknown said...

bole la pinjam nanti.. ehehe