SAYANG KOWG!

Tuesday 25 September 2012

Hotel Empat Bintang Di Hanoi, Vietnam..




Sambungan kepada entry yang lepas pasal aku pergi Company Trip kat Hanoi, Vietnam. Kami sampai kat bumi hanoi, Vietnam dalam pukul 2 petang. Alang-alang baru sampai kat airport tu, bergambar dulu..





Bila sampai kat sana, ada pemandu pelancong yang tunggu kami. seorang dari Malaysia, manakala seorang lagi dari Vetnam. Masa sampai tu memang excited gila. Tapi yang tak excitednya, bila tengok orang Vietnam sama aja muka dengan kita orang Malaysia. Jadi kurang sikit perasaan berada di negara orang.


Kemudian, kami dibawa ke tempat penginapan. Kami menginap kat hotel empat bintang, Silk Path Hotel yang terletak di bandar Hanoi ini. 



Nampak tak empat bintang tu? Haha..





Bergambar kat depan hotel.




Yang ini pula dekat depan kaunter hotel.




Yang ini pula dalam bilik hotel. Memang superb la fasiliti diorang. Katil best dan empuk. Bila badan cecah katil, rasa macam tak mau bangun lagi. Belum lagi gambar dalam bilik air. Rasa nak tidur dalam bilik air pun ada. Cantik dan bersih sangat!


Jadi aktiviti hari ini sebelum menjelang malam, adalah bebas. Nak pergi mana-mana dipersilakan. Jadi kita orang apa lagi, jalan-jalan la dulu sekitar hotel.




Next entry, kita akan cerita pasal aktiviti malam pertama 
kami kat Hanoi, Vietnam.



3 comments:

Bitt (double IS) said...

wahh menarik ni...akan ku tunggu seterusnya :)

ayut said...

seronokla dy...merayp yer :)

::FAIZ:: said...

untungla