SAYANG KOWG!

Saturday 8 September 2012

Koleksi: KFC Chicky Meal Doraemon Pocket Stationery Toys..



Aku nak bagitahu satu rahsia, ekslusif untuk pembaca blog Lelaki Ini aja. Haha.. Budget artis plak nak buat pendedahan ekslusif..Haha.. Lantak r...janji aku hepi.


Aku sebenarnya penggemar dan pengumpul mainan free kat Mc Donalds dan KFC. Senang cakap mainan free kalau beli Happy Meal dan KFC Chicky Meal. Tapi selalunya aku tak beli set makanan, tapi aku beli mainan sahaja.


Macam budak-budak kan? Argghhh..lantaklah korang nak cakap apa. Tapi nak buat macam mana, aku memang suka kumpul. Terbaru dalam koleksi aku... KFC Doraemon Pocket Stationery Toys...




Ada empat mainan kesemuanya, Doraemon Crazy Crayon, Doraemon Power Protactors, Doraemon Super Stencils, dan Doraemon Smart Ruler.


Apa lagi? Serbu la KFC kalau stok masih ada lagi. Haha.

 

4 comments:

boni kacak said...

hahahaha.. aku kalau ada koleksi naruto, aku akan dapatkan koleksi tu.ehehe

Felly Sophia said...

Dah boleh buka muzium ni sebenarnya. Hehe.

Nurul Says said...

comellah..i loike

ietams said...

doraemon ni comel