SAYANG KOWG!

Friday 28 September 2012

Koleksi: Happy Meal Ben 10 Ultimate Alien



Kerja gila diteruskan. Kali ini Happy Meal Ben 10 Ultimate Alien menjadi koleksi aku. Haha.. Seronok dapat kumpul. Terima kasih Mc Donalds.


Macam biasa, aku tak beli Happy Meal. Just beli mainan je dengan harga RM 3 setiap satu. setiap minggu hari Khamis aku akan pergi McDonalds untuk kumpul menatang ini. Haha.. Akhirnya usaha aku berbaloi bila dapat kumpul semua.





Minggu pertama, mainan Happy Meal Ben 10 Ultimate Alien, Ultimate Humungousaur yang keluar dulu. Bersaiz agak besar, berwarna hijau. Bukan Hulk ok..





Minggu kedua pula, bersaiz lagi besar warna kuning, Armodrillo. 



Minggu ketiga, Rath. Warna oren. Muka ganas habis!




Minggu terakhir, baru semalam aku dapatkan. Paling kecil antara yang lain. Dan paling cute, Ultimate Echo Echo.




Ok. Dah habis keempat-empat binatang comel dari Happy Meal Ben 10 Ultimate Alien. Kalau nak, cepat-cepat pergi McDonalds yang terdekat. 



3 comments:

bukankosong said...

kat umah aku nih, besar kecik mainan, ada mcm2

my housemate obses kumpul menan

wantie said...

hahaha... ngalahkan anak akak le ko ni. anak akak beli jugak, tapi tak de display aih. di lenyek lenyek nye benda alah tu.

memang akak suruh lenyek pun. lebih afdhal...

::FAIZ:: said...

saya suka kompul kreta2 kecik, tp klu anak buah dtg rmh, hbs semua licin